De geschiedenis van Commpro in een notendop

De geschiedenis van Commpro in een notendop

2006

Oprichting

Oprichting van Commpro door Joost Tempelman. Een allround automatiseringsbureau dat zich vooral richt op het MKB in de regio Gorinchem.

2007

Uitbreiding naar websites

Naast automatisering biedt Commpro voortaan ook webdevelopment aan. Er wordt een specialist aangetrokken om websites te gaan ontwikkelen die op dat moment ontwikkeld worden op basis van CMS Joomla.

2008

HP Prefered partner

Commpro kiest voor HP. Commpro gaat een duurzame samenwerking aan met HP en wordt daarmee HP-dealer voor alle hardware.

2009

Samenwerking Altena Media

Commpro en Altena Media uit Werkendam bundelen de krachten voor de ontwikkeling van websites en webshops. Voor beide bedrijven betekent dit een uitbreiding van het werkgebied.

2010

Keuze voor Office 365

Commpro besluit om te kiezen voor Office 365 ontwikkelt zich tot specialist in activiteiten en diensten in de cloud. Een gewaagde stap, op een moment dat veel ondernemers nog kritisch tegenover de cloud staan.

2011

Microsoft Silver Cloud Partner

Commpro wordt Microsoft Silver Cloud Partner en bewijst hiermee over voldoende vaardigheden te beschikken waar het gaat om cloudcomputing.

2012

Overname Hagipro

Commpro neemt Softwareontwikkelingsbureau Hagipro uit Hardinxveld-Giessendam over en verwerft daarmee de kennis over het softwarepakket IZI Account.

2014

Uitbreiding webapplicaties

Commpro breidt haar portfolio uit met webapplicaties. Onze efficiënte webapplicaties zorgen voor een betere workflow.

2015

Uitfasering servers

Door de mogelijkheden en de stabiliteit van Microsoft 365 kiest Commpro ervoor om lokale servers zoveel mogelijk uit te faseren en zich volledig te richten op de mogelijkheden die Microsoft 365 biedt.

2017

WordPress en Woocommerce

Voor de ontwikkeling van websites gaat Commpro volledig over op het CMS WordPress. Samen met het e-commerce platform Woocommerce biedt dit de beste, snelste en meest gebruiksvriendelijke mogelijkheden.

2019

Partnerschap met Datto

Commpro kiest voor de veiligheid die Datto biedt op het gebied van online gegevensbescherming. Voortaan zullen alle Microsoft 365 accounts volledig geback-upt worden met Datto Online back-up.

2020

SEO en Online markting

Commpro breidt haar portfolio uit met zoekmachine optimalisatie en online marketing.

2021

Werkplekbeheer

Met het oog op veiligheid en beschikbaarheid kiest Commpro in samenwerking met Datto RMM software voor kant-en-klaar werkplekbeheer.

2022

Apple prefered partner

We zijn Apple prefered partner geworden! Vanaf nu leveren we ook de producten van Apple. Door de cursussen die we succesvol hebben afgerond kunnen we je helpen bij al je vragen op het gebied van het Apple ecosysteem.

2022

De nieuwe website staat live!

Eindelijk… na hard werken is onze nieuwe website live gegaan. Op onze oude website werd nog niet van al onze diensten melding gemaakt. Nu bieden we via onze website de informatie over al onze producten en diensten aan.

2023

Eerste elektrische auto bij Commpro

Commpro heeft zijn eerste elektrische auto, de MG ZS EV, aan de vloot toegevoegd. Deze belangrijke stap in vergroening benadrukt onze inzet voor duurzaamheid en milieuvriendelijke bedrijfsvoering. Met deze investering willen we een positieve impact maken en ons steentje bijdragen aan een groenere toekomst.

2024

Herlancering van izi account: een nieuwe stap voorwaarts in 2024

Nieuwe fase bereikt met het ERP-systeem izi account. We hebben de software vernieuwd en verbeterd, waardoor het nog gebruiksvriendelijker en efficiënter is voor onze klanten. Deze upgrades zijn ontworpen om bedrijven te ondersteunen bij hun workflows, zodat ze hun processen eenvoudig kunnen beheren en optimaliseren.

2024

Verbouwing van ons pand: Een frisse start in 2024

Begin 2024 hebben we ons pand grondig verbouwd, wat resulteerde in een frisse indeling en aanzienlijk meer ruimte. Deze prachtige nieuwe plek biedt onze medewerkers een comfortabele en inspirerende werkomgeving. Bovendien hebben we nu een betere gelegenheid om klanten te ontvangen, onder het genot van een kopje koffie of thee. We zijn trots op deze verbetering, die ons in staat stelt om nog beter samen te werken en te innoveren.